Plan dnia
Ramowy rozkład dnia - grupa I i II
Zajęcia poranne:
6.00-7.00
- schodzenie się dzieci do przedszkola
- zabawy dowolne w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela
- zabawa swobodna w małych grupach
7.00-8.00
- gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne i tematyczna
- praca z dzieckiem zdolnym oraz kompensacyjno-wyrównawcza indywidualna i w małych zespołach
- prace porządkowe w sali
8.00-8.15
- krąg zmysłów - zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
8.15-8.30
- ćwiczenia poranne(zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence)
8.30-9.15
- śniadanie - (w tym czynności higieniczne przed i po śniadaniu)
9.15-9.40
- zajęcia dydaktyczne realizowane przez nauczyciela z całą grupą
9.40-10.30
- zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, praca indywidualna
10.30-11.30
- spacer, obserwacje przyrodnicze
11.30-12.00
- obiad (w tym czynności higieniczno-porządkowe przed i po obiedzie)
12.00-13.30
- czytanie dzieciom, wypoczynek na leżakach
13.30-14.00
- czynności higieniczne i samoobsługowe po leżakowaniu
14.00-14.30
- podwieczorek
14.30-16.00
- gry i zabawy na placu zabaw lub zabawy w sali
16.00-17.00
- podwieczorek. Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych
- zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Ramowy rozkład dnia - grupa III, IV i V
Zajęcia poranne:
6.00-7.00
- schodzenie się dzieci do przedszkola
- zabawy dowolne w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela
- zabawa swobodna w małych grupach
7.00-8.15
- gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne i tematyczne
- praca z dzieckiem zdolnym oraz kompensacyjno-wyrównawcza indywidualna i w małych zespołach
- prace porządkowe w sali
8.15-8.30
- ćwiczenia poranne(zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence)
8.30-9.15
- śniadanie - (w tym czynności higieniczne przed i po śniadaniu)
9.15-10.15
- zajęcia dydaktyczne realizowane przez nauczyciela z całą grupą wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
10.15-11.00
- zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, praca indywidualna, wspomaganie i korygowanie rozwoju
11.00-12.00
- spacer, obserwacje przyrodnicze
12.00-12.45
- obiad (w tym czynności higieniczno-porządkowe przed obiadem)
12.45-13.45
- Relaks-bajkoterapia
13.45-14.15
- podwieczorek (w tym czynności higieniczno-porządkowe)
14.15-15.15
- zabawy dydaktyczne utrwalające treści, praca indywidualna, wspomaganie, korygowanie rozwoju
15.15-16.00
- aktywność ruchowa na placu zabaw lub zabawy swobodne w sali
16.00-17.00
- podwieczorek. Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych
- zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi